Sabtu, 9 November 2013

Sudut Favourite English Style

Satu sudut yang menjadi favourite saya ialah di sini. Tak tau la..mungkin kat sini nampak lain sikit. Lain tang mn?..lain pada dinding.




Asal rumah ni takde batu biskut. Masa reno rumah, saya extend dapur, plaster ceiling dgn naik tembok pada porch. Pastu idea datang tiba2..minta kontraktor pasangkan batu biskut pada dinding naik tangga. Hasilnya seperti yang di lihat. Ramai yang bertandang ke rumah akan bertanya soalan favourite..batu ni memang dah siap ada ye?..hihik..tetamu yang tanya tu biasanye tetamu yang pertama kali datang ke rumah. 
Untuk nampak ada unsur-unsur english, saya gantungkan frame2 putih. English style kan suka yang putih2. Ideanya saya amik masa kenduri kawen kazen di Kuantan.


Cantikkan? Nampak very de english. Nak je saya gantungkan apron macam gambar kat atas ni..tapi tak payah la..nampak over la pulak kang. 

Walaupun hanya deko pengantin, tapi kita boleh applykan mengikutkan kesesuaian rumah kita. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan