Isnin, 5 Mei 2014

Rak Kasut Ke Ni..?

Saya mencari rak kasut. Berkira-kira nak beli yang besar sikit..maklum la..kasut saya je dah berapa pasang dah. Belum campur big boss punya kasut..anak2 lagi..selipar bagai. 

 Tak susah nak cari sebab saya bukan jenis yang suka turun naik satu kedai ke satu kedai. Beli barang perabot, satu tu je lah kedainya. Dari anak sorang sampai anak tiga.

Mula2 tu saya tengok rak kasut jenis yang biasa2 je. Tapi bila saya terpandang je rak kasut ni, terus kata cantik dan confirm beli.


Pada mata saya memang cantik. Tak macam rak kasut. Panjang rak ni 4 kaki. Letaknya di tepi tangga. Rak kasut yang lama, saya taruk kat luar.


Yang membuatkan nampak de vass sebab almari ni dibalut dengan wall paper.




Rak kasut pun nak deko..hihik..dah gitu pe'elnya..


Belum dapat ilham nak deko macam mana. Sementara ni, saya letakkan bakul2 comel yang baru beli kat Lovely Lace. Tengah sales sekarang ni..



Ayat syok sendiri..LAWANYA RAK KASUT AKU..hihik..addoi la..perasaan lebih..






4 ulasan:

  1. Tanpa Nama17:24

    lawa la sis rak kasut ni, beli dimana

    BalasPadam
  2. kedai perabot K,seksyen 7,bandar baru bangi..kedai biasa tp kualiti superb :-)

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum..cantik sis punya almari kasut..boleh saya tahu nama kedai almari kasut ni?

    BalasPadam
  4. Waalaikumussalam Matun..sy beli di Kedai Perabot K, Seksyen 7, Bandar Baru Bangi..
    First time sy tengok, terus jatuh hati pada rak kasut ni..hihihi

    BalasPadam