Rabu, 21 November 2012

Beauty Umaira


Dah lama saya mencari supplement. Terasa bila dah masuk 3 series ni selalu sgt rs mengantuk, cepat letih, sakit pinggang, pre mentrual makin teruk, nak buat kerja rumah lebih sikit pun terasa malas sbb cepat penat.

Cuti yg free ni dok surfing mana supplement yg baik dan regenye boleh dipertimbangkan. Iyela..makan supplement nak kena berterusan..kalau sekali beli dah mahal, nak continue makan mula berkira2 dua tiga kali.

Mula2 tu teringin juga nak try Sharklee sbb bagus utk bf cam saya ni..boleh tambah susu. Ehhh..tak jadi pulak. VCO Catalyst pun menarik tapi bila google bentuknya dlm tiub..alamak..dah macam Norefal. Emm..tak jadi juga.

Akhirnya, tak tau la camna saya boleh terpikat dgn Beauty Umaira. Mungkin sbb kandungannya herba dan tradisional tapi presentation dimodenkan, tu yang buatkan saya pilih Beauty Umaira.

Semalam saya order dari dealer online dgn harga diskaun yg sgt menarik. Tengah hari tadi pos laju dh sampai ke rumah. Service yang osum mosum..




Dgn tidak membuang masa saya terus pekena satu sachet. Emmm..sedappp...tapi sedap2 pun rasa ubat tu tak boleh lari punye lah.

Harap bila makan Beauty Umaira ni ada le perubahannya. Niatnya satu...
utk beribadah kerana Allah Taala...In Sha Allah..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan