Selasa, 26 Ogos 2014

Gegirl Handphone Case Bling Bling

Sampai masanya,casing handfon terpaksa kena ganti baru. Macam casing saya baru ni, magnetnya dah terkeluar. Bila dah takde magnet handfon masih  boleh tutup rapat tapi tempat yang nak lekat tu terjelir la pulak. Sakit mata menengoknya.

Dah jadi macam tu, laju2 pegi cari casing baru. Tak susah pun nak cari. Deret shop lot kat rumah ada satu yang jual aksesori handfon. Redah aje..malas nk pegi jauh2. Tengok2 macam2 casing ada jual untuk pelbagai jenis fon. Yang paling best casing untuk Note 1 banyak pilihan..Yess..misi tercapai. Kalau kedai lain dah tak banyak pilihan dah..banyaknye utk Note 2 dan Note 3..sedihhh..



Asalnya nak cari casing LV. Nampak mahal skit walaupun orang akan tau bukan ori pun. Tapi takde pulak..emmm..pasrah. Dalam banyak2 tu, yang ini jadi pilihan saya. Rasa comel sangat. Look very gegirl and cute dengan riben dan batu lip lap. Harga pun ok. Jangan tercabut  batu tu sudah la.


Tiap kali bila saya tukar casing baru, selalu mood terasa macam beli fon baru..hihik..
Yang paling tak tahan, sampai je sekolah terus tunjuk pada kawan2. Kembang rasanya bila semua kata cantik. Yang kelakar kawan saya siap cakap "huhhh..dasar perempuan.."..hahahaa...mesti laaaaa...  




   

Tiada ulasan:

Catat Ulasan