Jumaat, 12 Februari 2016

Meja Konsol Saya


Ini meja konsol saya. Dah lama dah meja konsol ni dan dah merata saya letak dalam rumah. Last destination adalah kat sini. Kat tempat ni yang paling lama bertahan. Sama juga dengan bunga kat atas meja tu. Mula2 sini, pastu situ.


Meja konsol ni letaknya di dinding antara entrance dapur dan bilik bawah. Kalau buka pintu masuk, terus nampak meja konsol ni.


Di bawah meja ni saya letakkan alas kaki warna merah. Bekas putih tu asalnya bekas isi teh tapi tutupnya dah pecah, saya letakkan rumput bola atas bekas tu. Nampak gabungan warna merah, putih dan hijau.


Kaca instant saya tampal dibirai meja supaya nampak bling2. Niat hati nak macam konsol ssf..taaapi..hihihi..harganya ada k pada RM.


Bila di zoom out, inilah rupanya. Di dinding saya letakkan frame ayat 1000 dinar. Di kanan bilik di kiri pula entrance dapur. 

Simple aje
Selamat mencuba :-) 







Tiada ulasan:

Catat Ulasan